äntligen fredag

äntligen helg, och det känns sueprskönt efter en rätt så lång och jobbig vecka. Geografin gick mycket bättre än väntat fick ett starkt vg och jag hade även fått med en del av mvg kriterierna, snacka om att jag blev glad! :D hihi är lite smått stolt nu för det är typ det bästa jag har presterat i skolan sen åttan typ :P 

Slutade halv två idag och efter skolan kikade jag en sväng på stan med ida på stan och sen gick jag för att kolla lite om ett sommarjobb. ska dit nästa fredag och kolla lite hur det är och så.. så det kan nog bli bra =) är inte säker på kvällens planer än. eller jo, ska ju självklart jobba, men innan. kanske blir det fika med Tessan eller så kanske jag skulle hem till Linas syster där några tjejer skulle vara. meeen ha det så bra, see you later 

puss

Kommentarer
Postat av: jessica

ha en kanon fredag!:)
puss på dej sötnos

2008-04-18 @ 16:21:49
URL: http://jessicasellgren.blogg.se
Postat av: svar till jessica

detsamma :)

2008-04-18 @ 17:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0