insett

hej hejsan =) har inte bloggat på några dagar eller något nu. Har arken haft tid, ork eller lust till det. Men nu är jag som sagt back on track igen ;)
Idag började vi med vårt nya KO i skolan. Så fram till sommarlovet ska vi i skolan ägna varje tidag till att vara ute i naturen & titta på och labba med ord. fyfaan....
Hm, men iaf.. efter skolan drog jag & ronja först hem till henne och åt en snabbis, sedan bar det av till gbg för att kolla på ett gymnasie där. Hm.. jaa.. vad ska man säga? För det första var lokalerna otroligt sunkiga och ett av klassrummen såg ut som en fritidsgård. De hade inga skåp pga att folk på skolan hade rånat skåpen ett antal gånger. Och lärarna var tydligen inte speciellt bra. En lärare pratade bara om sin barndom så att flera elever inte hade fårr godkänt. Och sen började eleverna även att "snacka skit" om sina klasskompisar.... hm.. det är nu efter man har sett detta så förstår man.... att det kanske inte är så dumt på frida ändå... Det gick 2500 elever på den skolan!!!! jämfört med våra hundra.. På tåget hem köpte jag en happy meal och ronja bigmac =) hihi
Fick även bytt min tröja som det ar hål i idag :) Men nu ska jag kila, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0