måndag!

Idag är det måndag och bara en och en halv skoldag kvar tills man är ledig igen, ska självklart blir jätteskönt! =)
I Fredags var det först jobb på villa stranna, var kul & inte alls så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, hoppas på att det blir jobb där snart igen.
Sedan efter jobbet så åkte jag hem en snabbis och duschade och fixade i ordning mig litegrann för att åka till LInas systers lägenhet där det var grillning på g med lina, filip, ronja & pontus. Men njaa... själva grillningen gick väll sådär slutade med att allt stektes i stekpannan istället :) sen när de var mätta och glada så skulle vi kolla på harry potter höhö... men den var väll sådär så jag, ronja & lina tog en promenad. Då blev ronskigirl sugen på donken så vi drog dit. sen tillbaka till linas syster. mja det var väl ungefär vad som hände i fredags.

I Lördags var jag ronja, ida & fanny hemma hos ronjas kusin fanny. Vi gick till en fest som var i närheten och det kändes som att vi hade hamnat lite fel så vi cyklade tilll statoil och köpte godis och sen åt vi på sibylla. När vi hade ätit upp cykla vi hem till fanny igen och skulle kolla på film, Yrrol tror jag att den hette.. förstod inte så mycket så jag somnade rätt fort.

valborg på onsdag då, tror jag kommer bli rätt bra faktiskt =)  men nu ska jag dra mig, men här får ni en bra låt :P puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0