natti

Nu har jag precis kollat klart på satc, lika bra som alltid =)

Slutade halv två idag, men jag, ronski, tessan och idah tog en tidigare buss.
Jag och ida skulle ut och kika runt lite på stan, men innan det skulle vi bara hem till henne för att lämna våra grejjer, men vi fastnade framför teven och slockna ett tag :P sen vaknar vi halv tre och då har jag ju självklart missat min buss som går 20 över två. Så då gick jag ner och träffade ronski, elin och linnéa som var & fika. Så vi satt & tjöta ett tag sen kollade vi lite på stan.
Sen drog sig alla hemmåt och jag själv tog en liten tripp till siba med mina kära mor och syster, köpte dock inget idag, måste börja spara lite=)

ska snart sova tror jag... imorgon är en riktigt jobbig dag i skolan, slutar inte förrän kvart över tre plus att jag har nationellt prov i engelska.. men aja det ska väll nog gå hyfsat ändå. Senare, 17.20, är det dags för bodyjam, ska bli så roligt! Och efter det blir det nog bara till att vara hemma och plugga, har nämligen spanskaprov på fredag..
Men ni får sova så gott :)
pusspuss!

sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0