rullar

hejsan hejsan. Sitter här i min ensamhet och försöker plugga spanska, men det går jui nte sådär jättebra.. har inte ns orkat öppnat böckerna än, men jag får väll ta tag i det snart för det måste ju göras. Just nu är jag så trött på fridaskolan som det går att bli, vill bara så långt därifrån som möjligt.
När hade varit på deras öppet hus och började där trodde jag att skolan var helt perfekt. men nu.. äee, inte direkt. Sen när föräldrar och andra utomstående smörar dom som fan! heeeelt crazy, välkommen till Frida-Sekten. It sucks!!! fyyyyyyyyyyyyyblääää. men får försöka sluta gnälla finns inte så mycket att göra åt den saken just nu och skolan slutar om exakt 55 dagar och det känns ju inte så himla långt borta faktiskt =) sen får man ju se vad som händer efter lovet...

Idag har det faktiskt varit rätt lungt i skolan ändå, så det var gött.
Har även varit & tränat bodyjam med idah, men innan träningen gick vi och tjocka oss lite på max, vilket kanske inte var sådär jätte intelligent gjort;P
Det har varit riktigt vårväder idag, jätteskönt, även om det blåste litegrann. Men nu märker man verkligen att våren är på väg =) så himla skönt att slippall snö & kyla

men jag har inte så mkt mer att skriva, men fasiken jag är inte ens bra på detta har inget vettigt att skriva :P men aja det kommer väll det med förhoppningsvis :)

puss!♥

Kommentarer
Postat av: emily

svar på kommentar: haha okej men hur vill du ha det då? :) jag är inte så JÄTTE proffsig men kan väl grunderna.

2008-04-18 @ 15:22:17
URL: http://emali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0