sommar?

Idag har det nästan vart riktigt sommarväder! Här var det 17 grader mitt på dagen, helt otroligt. Men dum som jag är så sover jag bort halva dagen istället vilket inte var så kul med tanke på vad det var för väder.
Men lite har jag hunnit med, Runt klockan tre drog jag mig till stan där det tydligen skulle grillas litegrann.
Jag & Em grillade korv. och hm.. det var väll sådär, jag som inte ens gillar korv plus att den nästan var helt rå :P men jaja det funkade.
Efter grillningen satt vi kvar och solade och bara tog det allmänt lungt. Sedan ville de andra gå till strandis och köpa glass så dit gick vi, det var helt sjukt mycket folk!
 Efter en stund på strandgatans uteservering var det dags för mig att åka hemmåt, men innan det så gick jag & köpte mig lite godis på Hemmakväll, som det numera heter, och nu sitter jag här med mitt godis och myser framför Pretty woman =) meen, nu börjar filmen igen så, gotta go. puws! 

Kommentarer
Postat av: Sussie

BLOGGDESIGN TILL UTLOTTNING! kolla in min blogg!

2008-04-20 @ 22:17:39
URL: http://sussie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0