tröttis

tjaaao, kom hem för någon timma sen eller så från träningen. och det var verkligen skitkul! måste gå på det passet fler gånger hihi.. Har ju fått färgat min utväxt och just nu är den som det alltid är i början, knallgul, men det blir bättre sen när man har använt silverschampoo o så :) nu har jag precis konnit ur duschen och ska nog snart sova, är heelt slut.
imorgon äre en rätt chill dag, ISP hela dagen+ att jag slutar halv 2, så det är ju inte helt fel direkt. men nu ska jag dra har inte så mkt mer att skriva (som om jag någon gång har det:P?),
sov så sött, pusssisar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Godnatt

2008-04-15 @ 23:00:16
URL: http://prediletto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0