god mårning

tjipp! sitter just nu & äter frukost. ska ta bussen 9.15 till pappas kontor, sen innan skolan börjar halv 2 så ska jag & ida käka någonstans.
 vi har pratat några stycken om att fira nyår utomlands, men frågan är bara vart??? pratade om thailand, men då måste vi boka typ veckan innan, för nu när jag kollade så kostade det 15.000 per biljett så det går fetbort, för vi vill ju bara komma bort över nyår så då vill jag inte betala så mycket och dessutom tycker jag att man måste ha minst 2 veckor om man ska dit.
no way att jag är i Trollhättan på nyår! så jävla överskattat, ne fyfan, det tackar jag med nöje nej till. Om vi inte hittar någon utlandsresa kanske det blir fjällen eller nåt... men nu ska jag käka upp min mat, hörs puuezzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0