gamar

tjao! är hemma hos lina och fixar mig inför kvällens bravader, som innebär party i vändersborg för våran del. Har inte haft de bästa humöret idag så jag hoppas att det blir ändring på de :)
Imorgon blir det en tripp göteborg för att leta efter årets nyårsklänning. Kul. Mjaa.. men det är ett problem, det är mellandagsrea! folk blir som gamar och de är folk överallt som knör för at få de bästa fynden.
Jag skiter i om det är rea eller inte, jag vill bara kunna gå runt och titta i lugn och ro utan all den här hysterin.
jaja, det återstår att se imorgon hur det blir med den saken!
men nu ska jag dra mig, lina vill blogga maha; linaoliviahoog.blogg.se  om ni vill gå in och kika


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0