another day

tjao! är på pappas kontor nu och ska välja låtar till tisdag, inte det lättaste.... 
Igår på dagen åkte jag runt och uträttade lite ärenden med min käre fader, och åt en SKITÄCKLIG lunch på strandis, det var verkligen oätligt, jag skojjar inte!
men nog om det:P 
På kvällen var jag hemma med familjen och våra grannar som hade varit & tävlat på em, 
och det hade gått väldigt bra så det firades med champagne och massa mat, rätt trevligt vart det faktiskt! 
Sen runt 12 träffade jag skäggis & linus, glodde film, hundtricket blev det. 
Och även om jag inte är ett sådär jättestort fan av svenska filmer så var den faktiskt rätt rolig :D 
sen kom jag hem runt 4, skulle upp åtta så jag var ju rätt trött imorses!

men nu ska jag dra! kisses/ s.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0