en dag i götet

tja!
Kom hem för en stund sen från göteborg, är sjukt trött och har skitont in fötterna, för jag har gått i mina platta gladiatorsandaler i åtta timmar.... En hel del shopping hanns med också självklart! :) Var även inne på butiken Lush för första gången idag, om ni inte har vart där så rekommenderar jag det verkligen. Det är massa hudvård, tvålar och massa roliga saker, sakerna är handgjorda och personalen är hur trevlig som helst :)

detta är iaf vad jag fick med mig hem:
1 tshirt och ett par jeans från Monki
tvål, ansiktsvatten, och en ansiktstvål från Lush
Mascara, rougeborste av gethår, två neonfärgade nagellack(rosa&oranget) på Åhléns city
Linne och örhängen från H&M

kjyuklyrököykuykljglköjlt

Syftet med resan var ju att handla inför resan men eftersom affärerna redan börjar få in höstkläderna så fanns det inte så mycket, men vad gör det igentligen, hittade ju en massa annat fint =)
Detta låter kanske konstigt, men jag längtar verkligen till hösten, pga alla fina kläder. Mysiga strumpbyxor, tunikor och allt sånt =)


sssssssssssssssseee you/ s.e

Kommentarer
Postat av: mrM

sötooo;) såg dig på strandis :)

2008-07-29 @ 12:54:54
URL: http://marcelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0