hemma

tjaao, nu är jag hemma från danmark igen (tis-ons). Det var skönt att bara få komma bort ett tag. vi åkte kl 6 på tisdag morgon och var hemma runt kl 1 igår natt. När v kom dit så åkte vi & tittade på en häst i fredrikshamn, och efter det bar det vidare till kolding. När vi kom fram till hotellet checkade vi in en gick vi ut och åt & efter det så åkte vi för att titta på ännu en häst. Senare på kvällen solade jag (solarium) och badade i poolen sen gick vi upp och kollade på tv och duschade. På onsdag morgon gick vi ner till frukosten runt kl 9, men jag mådde illa så jag åt nästan inget, fast det va så gott. Efter frukosten gjorde vi oss iordning för att ta en promenix ner till stan, där jag köpte ett linne och en bikini. Sen satte vi oss i bilen för att köra tillbaka till hjallerup i fredrikshamn för att titta på den första hästen igen. Men innan det skulle vi hitta något matställe, men det fanns bara en massa grillar & pizzerior, och det vill vi inte ha men det fick bli så ändå, victoria beställde en kebabpizza, fast istället för kebabsås så var det typ majonäs på uuääääh. efter maten & provridningen åkte vi till färjan som gick kl 8. På taxfreen köpte jag en maskara, ett puder och en concealer =)
jaja jag är inte så bra på att berätta men det får duga, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0