jaaaru

tja! sitter just nu & kollar satc =) och såg en reklam där dom redan började prata om julerbjudanden.. och ja, det får mig faktiskt att längta tilll julen, det verkar ju ändå inte bli någon sommar ändå, är ju höstväder. Och julen är nog bland det mysigaste som finns. Ska nog fira julafton i fjällen i år, och sen nästa år blire det julafton i thailand =D det är verkligen det bästa stället på hela jorden!
Idag började jag jobba runt halv sex. Fixade frukosten, manglade,diskade och städade lite, blev klar runt halv tolv. Då åkte jag till pappa och tränade lite låtar inför helgen, sen efter det åkte jag till siba & köpte ett par svarta chinos, ett linne och två hårband. Ska dit imorgon och köpa trippeltång också =) men nu ska jag återgå till tvn, pussTJAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0