kyckling på fredag

tjaaa, allt bra? i hope so. själv äre prima! igår var jag med familjen och några kompisar till oss på butlers för att fira en som fyllde år, tog hundra år, minst, innan vi fick maten! :P menmen, efter det trippade jag ner till strandgatan för att möta ronja & fanny, där satt vi ett tag och pratade om resan och lite annat :) sen följde vi fanny till resecentrum förhon skulle ta bussen tillbaks till gbg, så vi sa hejdå och så, sen var det ner till strandis igen =) satt där ett tag och väntade på skäggis, tisomptimisten nr1, han sa 50 min men det blev två timmar, som vanligt ;P jaja han hämtade iaf fall upp mig och ronskigöl och drog till mcdonalds och då åkte pepparsprayen fram! hahaha fyfan! det var vidrigt fick i hela näsan och munnen och linus stackarn fick i hela ögonen och såg alldeles rödgråten ut hahaha, mucka inte med skäggis då vet ni vad som väntar.
efter det drog vi och kolla på nån kääs skräckfilm sen hem till ronski och nana. vet inte hur kvällens planer ser ut än, men nått blir det väll alltid! puzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0