sofa song

tja! ligger i soffan, kollar tv & dricker cola, mums! försöker övertala far min att vi ska gå på coldplay, får se hur det blir med den saken.. men han tyckte att dom va rätt bra, sa han iallafall så, wish me luck!
Min kväll: drog till stan & träffade ronnis, ellen och ida. Vi gjorde inte så mkt, bara kolade läget, rätt dött.
Sen hem till ronski och tog det lungt, sen ner till stan för att möta pappa som körde mig hem.
Sen så har jag inte gjort så mycket, kollat lite satc och så bara typ.
Imorgon ska jag ju uppträda, sen kaaanske, det blir parteeeey, iallafal lördag & söndag tror jag! =)
ska bli riktigt skoj! vet inte riktigt vart än... men det löser sig förhoppnigsvis nog (:

men nä, nu ska jag nog återgå till tvn nörd som jag är, men ni får ha en forstatt bra kväll, pussTJAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0