trip to tööörki

TJA! har just kollat på satc och gjort ansiktsmask, ska nog sätta på the notebook snart tror jag, måste typ vara världens finaste film enligt mig allafall. jaja nu ska jag inte bli allt för blödig här inte.
Har tusen saker som jag måste köpa innan resan! och så hittar jag inte mitt pass... men det är ju ett tag kvar så det är ju lugnt.
Imorgon blir det väll sångträning som vanligt, sen träffa golden gööl, känns som det var evigheter sen! fast det var idag haha. jag är knas. men hon är snel.
Jag har börjat skriva dagbok litegrann också. För här om dagen så läste jag saker jag hade skrivit 2005 sjukt kul att läsa, tänk så mycket man har förändrats!
Och jag är så glad just nu ingen aning om varför riktigt. Men det finns ingen ide att gräva ner sig över något det är liksom bara att göra det bästa av situationen. Fast jag tycker att man får ligga och tycka synd om sig själv ett tag för sen inser man själv att det inte alls är så illa =) haha jaja vet knappt själv vad jag snackar om men glad är jag iaf :) hörs nog sen!
over and out/ Fian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0