vattenmelon

tja! Kom hem från jobbet fär någon timme sen, det var faktiskt inte så jobbigt som väntat och så jobbade stefan och han är så rolig =) haha. Imoron blir det till att jobba tidigare än väntat, för det bor en läkare på hotellet och hon ska ha frukost halv sju, så jag får vara där halv 6-6, vilket betyder att jag får gå upp 4-halv fem eftersom jag ska hinna duscha innan, SUCK! orkar verkligen inte, men det är en rätt chill dag imorgon ändå, göra frukosten, fixa lite med ett rum & mangla en massa tvätt. Men en sak som är skönt när man börjar så tidigt är att man slutar tidigt, så jag är ju klar lagom tills alla andra går upp typ :) ska nog snart sova, men först lyssna på lite musik & äta upp mitt godis, mums! ni får hade, pusstjaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0