första dagen

tjao! kom precis hem från första dagen på jobbet i kiosken :P det var väll rätt okej, har skärt lite grönsaker och sånt, därav lök som gjorde att jag stog och störtlipa, och sen har jag stått i kassan också. Har otroligt ont i fötterna eftersom att jag har stått oavbrutet i sju timmar, i ballerina skor! Just nu sitter jag och mummsar på lite godis som min mamma har köpt :) Det blir grekland i två veckor med tjejorna, fyfaaan vad skoj det kommer bli! =D
Nu ska jag kika lite sex and the city, men hörs sen. puss!



galet är det ronja, heeeelt sjukt galet!! =D haha


Kommentarer
Postat av: ronski

fia, du har väldigt destruktiva tankar.. försök att jobba med dem nu.

2008-05-22 @ 12:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0