grekland!

sorry för dålig uppdatering idag, men har verkligen inget vettigt att skriva alls. förresten har jag fortfarande öroninflammation så jag har fått dubbelt så starkt pencilin än vad jag hade för 2 v sen, så nu hoppas jag att det går över. vi har bestämt iallafall att vi ska till grekland i augusti men vilken av öarna det blir är ipte bestämt, men vi väljer emellan ios, zakynthos eller rhodos. Jag & Ronja har letat resor hela dagen, men det går inte så bra så alldeles strax ska jag få hjälp av min mamma eftersom att hon har jobbat med det i typ 20 år eller nått så hoppas vi på lite välbehövlig hjälp. men nu ska jag fortsätta mitt letande som troligtvis ändå inte kommer att leda någon vart, men hade. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0