haluu...

Längesen jag bloggade nu & det har hänt en hel del sedan dess. Det har tex varit valborg, och det var faktiskt riktigt trevligt. Mys med en massa tjejer nere vid kanalen, sen kom det lite fler folk och det blev faktiskt en riktigt lyckad kväll! förutom att mitt nya superfina rouge från makeup store gick i backen... så det var rätt surt.
Har även fått ett till roligt sångjobb (mer om det någon annan gång kanske) & 3 sommarjobb också =) så det kommer bli nice....

Den här helgen har också varit riktigt bra! I fredags var det dags för årets första dopp, iallafall för kikki, sandra, ronskigirl och Lina,  i lördags var det dags att fira min vän tessan eftersom att hon hade fyllt 18 i veckan! Det var jag, Ronja, Ida, Lina, Idah, Kikki & Sandra, och självklart födelsedagsbarnet Theres! Kvällen började med grillning. Och det gick väl sådär till en början fick fart på en och en halv av 3 engångsgrillar vi hade med oss. Efter vi ätit kom ett gäng grabbar från udevalla och senare under kvällen droppade även ett från borås in. Runt 11 drog vi oss in mot stan, för att ta nattbussen till edet (Sandra). Men det gick inte som jag hade tänkt om man säger så ;) meeeeen, jag hade jättekul hos sandra...... det måste göras om! Och för att friska upp erat minne;

"Tvätta inte händerna om dom redan är rena"

"Koka inte potatisen om du redan är mätt"

"Spring inte längre än vad du orkar"

"Pissa inte på katten om den redan är nerpissad"

"Dra inte ner rullgardinen om den redan är nerdragen"


Nu ska jag ta mig en dusch och sedan lägga mig eftersom att vi har nationellt matteprov imorgon i TVÅ TIMMAR??! och då är det nog bra om man är någorlunda utvilad :P

Älskar dom här skorna, så fina!



Meeeen ni får ha det så bra så länge puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0