jobbigt

Pappsen har fått ett mail från min mentor där han säger att jag riskerar att få IG e ett eller flera ämnen, fyfaan.... Grejen är att jag vet exakt vad jag ska göra men tar mig bara inte tid till det. Så nu har jag gjort upp ett litet pluggschema som ser ut som så här;

Torsdag: Ekonomiprov, Grekland del 2
Fredag: Engelskabok + glosor
Lördag: 2 st musikuppgift
Söndag: Geografi del 2
Måndag: Historia sammanfattning

jaa och sen är jag klar, men då är det ju många och då drar väl helvetet igång igen misstänker jag. usch, jag kommer inte ha en ledig stund nu innan sommarlovet..
Nu ska jag gå ner och göra mig iordning för att sen återgå till sängen och tokplugga inför provet imorgon. Wish me luck! ;)

image16

Här får ni en LITEN(?!) bild på mig haha, sov så gott, pusssssis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0