lördagsgodis

hej på er! hur står det till? Med mig är det bara bra, förutom at jag är lite seg.. det är ju så kasst väder så då kan man ju inte vara annat. Just nu sitter jag med lite skolarbete. På en lördag, tänker väl de flesta då? Men jag är tvungen, för annars får jag IG i en massa ämnen och det är ju inte speciellt bra.. Just nu håller jag på med en musikuppgift, jag ska reflektera över No Woman, No Cry och beskriva vad jag hör, genre osv.
Men nog om det.
Hade hoppats på lite party idag, men får se hur det blir med det, verkade inte vara så många som var sugna på det idag, annars blir det väl bara en fika eller något.
Nästa helg blir det sångjobb, vilket ska bli jättskoj =)
Och nu är det bestämt, jag & några tjejer drar utomlands i augusti och det kommer bli så jäkla kul! (:
Det jag & ronja pratade om igår var Cypern eller Grekland.. Någon annan som har något bra ställe att rekomendera om man vill parta OCH även sola & bada?

nu får jag ta och fortsätta med mitt skolarbete så att jag blir klar någon gång idag. ni får ha det toppenbra, puss!


här får ni en liten låt, someday med britney spears fast acapella (utan musik). jag tycker hon är grym haha :D

Kommentarer
Postat av: ...

rhodos är ett kul ställe!;)

2008-05-17 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0