lungt

Sitter i min säng och pluggar lite, samtidigt som jag lite då & då slänger ett öga på tvn där Sanningens ögonblick är på..
Konstigt program dedär, fast ändå rätt underhållande, inte för att jag tror på det där med lögndetektor för fem öre. Jag menar hur kan en maskin kunna veta exakt vad som pågår i någons hjärna, om man talar sanning eller inte? Jag tror iallfall inte på sånt, men i USA verkar lögndetektor vara väldigt poppis, en sån maskin ser man ju vart & vartannat teveprogram där ifrån och de tror blint på det. Som sagt jag tror inte på det förrän den dagen någon bevisar det, men alla tycker ju olika om sånt här.
Vad tror ni??


hörs sen, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny blogg design? var då med i mina utlottningar eller adda mig på [email protected].

2008-05-15 @ 21:06:45
URL: http://ninnaa.blogg.se
Postat av: lisa

ha en underbar kväll! :)

2008-05-15 @ 21:15:41
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0