mörkt

hej hej hallå. Efter jälp av min mamma har vi inte blivit så mycket klokare, då hon bara vill åka med ving eftersom att hon jobbat där, och därför tycker hon att jag också bör göra det. men du är det som så här att vi har hittat en resa för 4500 i Lanagas på Zakynthos, i två veckor, sjukt bra =D så mamma ska ringa någon hon känner på resia imorgon så ska jag och ronskin dit efter skolan och kolla upp saken lite närmare! wiho.
Nu ska jag ta en dusch sen har jag en engelskabok på 500 sidor som ska vara klar till på onsdag, och jag som inte ens börjat än :| .. jag är död. eller nej, kanske inte, men läraren kommer inte att bli så jätteglad på mig eftersom att vi har haft flera månader på oss och de övriga i klassen redan är klara.
Men jag får skylla mig själv, finns ingen annan att skylla för att jag är så förbaskat lat, för visst blir det lätt så, att man skyller på någon annan, för att det är bekvämt. Men det blir inte så bra då, så man får helt enkelt stå sitt kast (Y), för det är ingen annan som kan styra över ens handlingar (i detta fall min lathet) Men nu väntar duschen, PUSS!

Kommentarer
Postat av: ronski

nu hoppas vi på rhodos eller kreta istället?!

2008-05-20 @ 00:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0