paus

Tar mig en välförtjänt paus i tröjtryckandet och skrivert en liten rad =)
Hmm.. men vad ska man skriva....jo juste, nationella i matte idag, lättare än väntat, med tanke på att detta skulle vara den svåra delen av provet. Förövrigt så har det väll inte hänt sådär jättemycket idag.. skolan ofc, först provet då, och sen KO men jag fick med mig min uppgift hem istället så det var gött. Jag, Tess, Ronja och lina har även klickat hem från hm idag, det blir la en 30 grejer som kommer hihi, nästan som julafton fast ändå inte. säh.
Lägger upp bilder på det jag har beställt lite längre ner.

Imorgon är det ISP för hela slanten, och det ska ägnas åt att läsa på ett samhällsprov i ekonomi. Efter skuul så blir det till at klippa sig! förslag?? och efter det ett eventuellt bikiniköp :)

image5image6image7image8image9

Så här är alltså grejerna jag beställt +en stooor rouge borste =)
Bilderna blev lite konstiga när jag ladda upp, men det får ni leva med!
Men nej, nu får jag nog ta & fortsätta här, har ju en del kvar. men ha det så länge, TJIPP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0