plugg..

Så nu har man klippt sig då =) Tycker att det blev rätt kort, fast så jättekort är det nog inte, bara jag som är ovan. Det är uppklippt, uttunnat med lite snelugg, blev faktiskt ganska nöjd. Efter det mötte jag upp Tessigirl och Lina, vi gick och tog en fika på espressohouse, efter en stund kom även Ronski. När vi var klara där kollade vi runt i lite affärer Ronski hittade även en fin avslutningsklänning som hon köpte. Jag visade bikinin jag hade lagt undan för R.. hon tyckte inte att den var så fin hahah.... hm, så jag får väl se hur det blir med den, hittar inga andra.. när jag ska köpa bikini så vill jag prova den först så att man är säker på att den passar osv, men hm har faktiskt en hel del fina i år;


image15

men nu får jag återgå till pluggandet, ekonomiprov imorgon... puss!


Kommentarer
Postat av: ronskigirl

den blårandiga där var till exempel mycket snyggare än den på lindex (?) :)

2008-05-14 @ 20:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0