@ school

Skrev detta förut 09:55, men bloggen krångla så det kommer nu!

Nu sitter jag ute i skolan och ska jobba lite, men vart är solen??! det skulle ju bli 27 grader idag :O? men jaja tur att man inte tog shorts idag då som jag hade tänkt göra =) åhhhh internet funkar inte i skolan och jag har en massa saker som jag behöver göra efersom att betygen sätts nästa torsdag och jag måste få G i allt annars får jag inte åka till Greklandet för mammsen och pappsen, och det vill man ju liksom inte riskera för det kommer bli grymt :D!
Vet inte vad som häner idag möjligtvis jobb hosmin käre far annars
Men nu ser det ut som att solen börjar kika fram och jag får ta och fortsätta med skolarbete, so long, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0