söndag

tjaao! Ligger i min säng just nu mumsar på lite godis. i helgen har det väl inte hänt så där jätte mycket i fredags var det jobb i kiosken till kl 9, och efter det hem till ronja för att slinga sandras hår, gööör bra blev det =D måste färga min utväxt snart.. funderar på att lägga i lite slingor då också, kan nog bli nice =)
Igår var det ju som sagt dags för sångjobb på villa stranna, var kul. Men ljudet krånglade i början, men sen fick vi ording på grejerna. En kille kom fram till mig, som kände... mjaa, om det blir något utav det så berättar jag, in time!
nu blrev ni nyfikna va?
Men men. Idag ska jag jobba på villa stranna, på hotellet. Skönt att få jobba lite, så att man kan få extra pengar till resan, som förövrigt är bokad och klar, så den 7/2 bär det av till Hersonissos på Kreta =D

men nu ska jag dra mig, måste duscha och lite sånt innan jobbet. ni får ha det super, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0