utomhus

Är i skolan, men just nu sitter jag ute i solen med cola och the killers =D bättre kan det inte bli, några av dom bästa sakerna på samma gång! Efter skolan så blir det jobb, as usual... likaså imorgon, då blir det en riktigt lång dag! Slutar klockan 9, och om inte kroppen säger emot så hoppas jag på fest, om jag inte är alltför trött. Men sen återstår det ju ett problem, jag stinker kinakrog efter jobbet haha sa min pappa igår när han hämtade mig.. och det är ju inte så mysigt, så isf måste jag firra någonstans att göra mig i ordning mig, duscha och så.. och firra något & dricka måste man ju också hinna med så jaaa... men jag hoppas på det, är verkligen pepp på det. Men nu ska jag dra mig & vara lite socilal. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0