kurr

tja! jag & mamma håller på att laga tacos, är skithungrig, men det tar nu lite längre tid än väntat för att mamma gick ut och bad mig att steka köttfärsen, men jag visste inte att det var skal i ugnen, så när hon tog ut dom va dom kolsvarta tihi :P
men nu äre äntligen snart klart.. siba efter skolan då, men jackan fanns ju inte kvar i s, men som tur är fanns den på torp, så dom ska skicka hit den =) sen gick jag med mamma en sväng på stan och hittade ett par assnygga skinnstövlar från vagabond :D (vet inte hur man printar på den här datan, men här är dom http://vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2610-301&color=   dom svarta är det) så förhoppningsvis köper jag dom & dom andra varma skorna med :) hihi! men nu ska jag keka. 
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0