fredag,

tja!
Vart en lugn dag idag, men fick dock inte den bästa staren direkt. Igår bestämde jag  i mig  för att gå och lägga mig eftersom att jag har mått så dåligt i veckan pga för lite sömn.
Vaknade av mig själv kl 8, vilket jag aldrig gör annars. Skönt tänkte jag, så kollade lite tv.
Sen måste jag ha somnat, för jag vaknar 9.01 av att idah sms-terrar mig, och jag måste gå till bussen 10 över för att hinna! Så de va bara att slänga på sig och springa så nu är klackarna på mina stövletter helt förstörda :(
Mötte upp idah på torget iallafall, för jag skulle med henne när hon skulle färga håret & det blev jättebra.
Jag har fått tummen ur och bokat klipp&slingtid nu på tisdag, gött med en lite uppfräschning :)
Sen drog vi till skolan och efter det till överby, jag hittade en tröja, typ lackleggings, nagellack, skor och ett par solisar.
Ska nog dit imorgon igen, vill ha antingen ett headband eller ett vanligt hårband med ett stort spänne på, så får kolla på det...
Imorgon ska vi tjejer gå ut och äta eftersom att idah fyller år på måndag och jag gjorde för ett tag sedan och efter middagen så blir det nog fest :) men nu ska jag nog lägga mig & kolla någon film eller så, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0