hungrig

japp, de är vad jag är just nu.
Mamma och victoria har vart på clinic med ponnyn i helgen så det har bara varit jag och pappa hemma,
och det betyder att vi inte har haft någon mat hemma, för om mamma är borta så blir de att man lever på hämtmat eller a pappa iallfall, jag vill ha vanlig mat men de köper han då inte.
Igår fick jag äta gröt, och nu till kvällsmat sitter jag och äter godis. Inte kul. Men nu är som sagt mamma hemma :) woho

Imorgon är de iallafall tillbaka till skolan som gäller, segt.
Men som tur är så är vi lediga på Torsdag eftersom att vi ska ha våran Kafé-kväll nu på tisdag för att samla in pengar till resan som vi ska göra nästa år. Har massor kvar som ska vara klart innan de, så de är väl bäst att jag sätter igång, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0