natti

tja!
hittade skorna jag ville ha, men dom va så sjukt obekväma, så dom blev det inte. istället blev de lite underkläder och en stor t-shirt som, btw, ser ut som ett nattlinne, så jag får nog fråga min kära moster om hon kan sy upp den...
sen har de ju gått hål i min skinnjacka med, så den måste in på lagning någonstans innan jag åker. plus en massa grejer i skolan som ska vara klara, känner mig rätt stressad!
Måste börja ta lite foton så det inte bara blir massa tråkig text här också, menmen, kan ju försöka att ta med kameran imorgon eller nåt, de är ju bara det att den är så jäkla klumpig att ta med sig. 
jaja, ska sova nu, hörs, puss 



Kommentarer
Postat av: k

2009-01-26 @ 12:51:11
Postat av: linis

inte fick jag vara med på kort idag inte....

2009-01-26 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0